Home – Service en support

Service en support

Niet alleen het leveren van producten maar ook het leveren van de bijbehorende service en support vinden wij ontzettend belangrijk. Zo staan we altijd voor je klaar en hebben wij reserve onderdelen en technische documenten voor jou tot je beschikking.

Daarnaast leveren we service en support en bieden we dit als dienst aan door middel van onze Gabriël en Gabriël Extra service, om problemen bij jouw als klant te minimaliseren en zoveel mogelijk te voorkomen. 

Reserve onderdelen

Het kan natuurlijk gebeuren dat een onderdeel defect raakt na veelvuldig gebruik. Om te voorkomen dat jouw productie langdurig stil valt, hebben wij verschillende reserve onderdelen op voorraad. Denk hierbij bijvoorbeeld aan onderdelen als een ontsteekpen, een ionisatiepen, een branderautomaat of een thermokoppel.

Vraag naar onze onderdelenlijst zodat je kunt aangeven om welke onderdelen het gaat, dan zorgen wij dat je binnen no-time weer aan de slag kunt!

Deze machine separeert vaste stoffen uit vloeistoffen.
Deze machine separeert vaste stoffen uit vloeistoffen.

Support op afstand en op locatie

HOAF Laminating Solutions biedt support op afstand en op locatie. Wij zijn telefonisch en per mail bereikbaar om jouw vragen te beantwoorden. Een effectieve manier die tijd scheelt voor beide partijen waarmee in de meeste gevallen het probleem is opgelost. 

Is het probleem niet op deze manier op te lossen, dan kunnen we afhankelijk van de situatie een monteur langs sturen om het probleem op locatie op te lossen! 

Service en onderhoudscontract

Door de jaren heen hebben wij veel ervaring opgedaan met het lamineren van verschillende samenstellingen van glas en folies. Om jou te kunnen helpen, is deze kennis omgezet in basis recepten voor het lamineren van diverse interlayers.

Gabriël service

Met onze Gabriël service zijn wij tegen een jaarlijks bedrag tijdens werk uren op afstand voor jou beschikbaar. Zo kun je gebruik maken van onze assistentie, adviezen, kennis en ervaring op het gebied van lamineren.

Daarnaast kun je tegen een gereduceerd tarief gebruik maken van:

  • Support op afstand buiten kantoor uren
  • Support op locatie
  • Spareparts
  • Leen brander
  • Leen thermo-computer

 

Gabriël Extra service

Om onverwachte stilstand door achterstallig onderhoud te voorkomen hebben we, bovenop onze Gabriël service, een extra toevoeging. Bij het aanmelden voor deze service komt naast de Gabriël service, één keer per jaar een service monteur langs voor een kosteloos onderhoudsbezoek aan de door ons geleverde producten van HOAF Laminating Solutions. Hierbij wordt preventief onderhoud uitgevoerd, de machines worden technisch nagekeken en waar nodig voor de werking van het product of proces schoongemaakt.

Na het onderhoudsbezoek krijg je een rapport van de uitgevoerde werkzaamheden met adviezen over eventuele slijtagedelen en uit te voeren werkzaamheden om te zorgen dat het product optimaal blijft functioneren.

Meer weten over onze service en support?

Heb je vragen of ben je enthousiast geworden en benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op en wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden!

Neem contact met ons op

Martijn Gerritsen staat voor je klaar!